CUMPĂRĂTORUL ARE DREPTUL SĂ NOTIFICE ÎN SCRIS COMERCIANTULUI CĂ RENUNŢĂ LA CUMPĂRARE, FĂRĂ PENALITĂŢI ŞI FĂRĂ INVOCAREA UNUI MOTIV, ÎN TERMEN DE 14 ZILE CALENDARISTICE DE LA PRIMIREA PRODUSULUI.

  • Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunțare unilaterală a contractului trebuie sa ne informați în scris, prin completarea Formularului de Retur și expedierea acestuia pe adresa noastră de e-mail office@canepart.ro.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data acceptării returului de către firma noastră!

Pentru a fi acceptată returnarea produselor acestea trebuie să fie în aceeași stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale, să nu fie purtate sau deteriorate, integritatea documentelor însoțitoare). Coletul trebuie să conțină și Formularul de Retur completat cu toate informațiile necesare de către client.

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriți înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de către dumneavoastră, ca și client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la primirea coletului.

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur. Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactați-ne într-un interval de 72h pentru a reclama această situație si ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor.

Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor specificând în scris acest motiv.

Pentru produsele realizate la comandă și personalizate, respectând detaliile, cerințele și preferințele clientului, ne rezervăm dreptul de a refuza returul, cu excepția cazurilor în care produsul livrat prezintă defecte de calitate sau nu corespunde cu cerințele clientului.

Produse livrate greșit

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat și acesta nu corespunde descrierii produsului de pe site-ul nostru (v-a fost livrată altă mărime a articolului decât cea comandată, materialul din care este confecționat produsul este diferit, design-ul articolului sau tipul broderiei sunt diferite), vă rugăm să semnalați acest lucru pt a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Vă rugăm să menționați detaliile motivului returnării pe formularul de retur, în căsuța „Observații”. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor vor fi suportate, în acest caz, de compania noastră.

Departament vânzări: În atenția doamnei Ana Cosma.

Adresa de returnare a produselor este: 

  • S.C. CANEP-ART S.R.L. 
  • Sat Geoagiu De Sus, Com. Stremț, Nr.340, cod poștal 517747, jud. Alba, România
  • CUI: 43666690/ Reg Comerțului: J01/188/2021
  • office@canepart.ro
  • Telefon: +40-749-163-002

DESCARCĂ FORMULAR RETUR